از دنیای واقعی و نامردیاش!

 

پناه می آوریم به دنیای مجازی!

 

غافل از اینکه آسمون همون آسمونه!

 آپلود عکس

 

 گاهی باید نباشی ،

 

تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ؟؟...

 

اونوقته که میفهمی باید همیشه با کی باشی...

 آپلود عکس

 

 شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...

 

شخصیت من چیزیه که من هستم.

 

اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو کی باشی...

 آپلود عکس

 به سلامتی دختری که سر سفره عقدش

 

بجای گفتن با اجازه ی بزرگترا

 

گفت:با اجازه ی عشقی که نذاشتن بهش برسم...

 آپلود عکس

 

 ای کسانی که پشت سر من حرف میزنید..

 

عاشقتونم که انقدر درگیر منید :)

 آپلود عکس

 

 منـــو کودکـــــ درونــــــــــمو

 

اون رویــــــــ سگـــــــمو

 

همچنین کـــــرم وجودم

 

باهم یه خانواده ایم خیلی ام خوشبختیم ...!

 آپلود عکس

 



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت19:53---16 مرداد 1393
اونجور که تو دعا کردی ترسیدم ههههه واس همین کامنتو زیاد گذاشتم
پاسخ:آفرین بچه عاقلی خخخ


DUYĞU
ساعت16:44---16 مرداد 1393
لبخند بزن...
بدون پاسخی از دنیا
بدان روزی دنیا آنقدر شرمنده می شود که
به جای پاسخ لبخند...
با تمام سازهایت می رقصد .

پاسخ:دستت طلا


DUYĞU
ساعت16:42---16 مرداد 1393
شاید میان این همه نامردی
باید شیطان را ستود که دروغ نگفت
جهنم را به جان خرید اما تظاهر به دوست داشتن آدم نکرد

پاسخ:عجب چقد نظر دادی!!!مرسی هههه


DUYĞU
ساعت16:41---16 مرداد 1393
likeeee

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: