خدایــا...

 

آغوشت را امشب به من میدهی؟

 

برای گفتن چیزی ندارم...

 

برای شنفتن حرف های تو گوش بسیار...

 

میشود من بغض کنم

 

تو بگویی:

 

مگه خدات نباشه که اینجوری بغض کنی...

 

میشود من به تو بگویم:

 

خدایا؟..

 

تو بگویی:جان دلم؟

 

میشود بیایـــــی؟

 

تمنا میکنـــــم

 

 آپلود عکس

 

 



نظرات شما عزیزان:

رومینا
ساعت19:19---30 مرداد 1393
جالبه اینا میرن کلی پسربازی میکنن اونم پسر غریبه بعد میان پیش خدا به غلط خوردن میفتن و انتظار دارن خدا دستشونو بگیره بابا زر مفته ما با این که یه بار با یه پسر نامحرم راه نرفتیم و گناه اونوجوری نکردیم خدا محل سگ بهمون نمیده چه برسه به اینا...

Nima
ساعت15:38---28 مرداد 1393
سلام خوبی؟؟؟؟
ممنون که به وبم اومدی و نظر دادی.
وب تو هم عالیه
خوش حال میشم بازم سر بزنی به وبم
پاسخ:چشم حتما توهم ممنون ک نظر دادی داداش نیما


رها
ساعت19:20---27 مرداد 1393


کسی که نشسته است همیشه خسته نیست …

شاید جایی برای رفتن نداشته باشد …!

پاسخ:دستت درد نکنه بابت نظرات


رها
ساعت19:20---27 مرداد 1393


مثل کبریت حالتی غریب دارم

انگار که میدانم ساخته شده ام تا بسوزم


رها
ساعت19:19---27 مرداد 1393
عطرها وآهنگها بی رحمترین عناصر زمینند!!!!!

بی آنکه بخواهی می برندت تا قعر خاطراتی که

برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی


رها
ساعت19:17---27 مرداد 1393


نمـــی دانـم چــــرا ؟!

ایـن روزهــــا در جـــواب هـــرکــــه از حـــالم

مـــی پرســــد تـــا مــــی گویــــم … ” خوبــــــــم ”

چشمـــــانم خیس مــــی شـــــود …


باران
ساعت21:46---26 مرداد 1393
واااااااو ابجی خیلی خوبه
عالیییی بود لااایک گلم موفق باشی
پاسخ:مرسی باران گلی....هی خدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: