دلم حضور مردانه میخواهد

نه اینکه مرد باشد نه !

مردانه باشد.

حرفش . قولش . فکرش . نگاهش . قلبش

آنقدر مردانه که به توان تا

بی نهایت دنیا به او اعتماد کرد.

تکیه کرد!

 

 آپلود عکس

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:28---17 شهريور 1393
دمت گرم با عکسش خعلیییییی حال کردم
پاسخ:مرسی


باران
ساعت13:30---11 شهريور 1393
ﻃــَـﺮﻑ ﺍﯾﻨــﻘﺪ ﻣﻦ ﺍﯾـــﻨﻢ ﻣــَـﻦ ﺍﯾﻨـــﻢ ﻭﺍﺳـــَــﻤﻮﻥ ﮐــَــﺮﺩ

ﻫــَـــﺮﻭﻗﺖ ﻧــﯿــﮕﺎ ﺑﻪ "ﺍﯾـــﻨﻢ" ﻣﯿــــﮑﻨﻢ ﻓـــِــــــﮏ ﻣﯿــــﮑﻨﻢ ﺍ

خره یهو خوشحال میشی میبینی اینقدر واست نظر گذاشتماااا خخخ
نترس همشون منم
پاسخ:خخخخخ


باران
ساعت13:22---11 شهريور 1393
بروووووبابا حال داری نشستی از اول آپلودش میکنیااااا اوووف من بیخیالش شدم ولی واقعا حیف شداااااااا خودت ک میدونی من حساسم باید همونا باشه که نمیشه بازم خوش ب حالت مطلبت کمه گگگگگ
حالا بدرک بیخیالحوصلممم سررفته
پاسخ:اره همون آپلودش اعصاب میخاد ک تو نداری خخخخ


هرهرهر
ساعت23:52---8 شهريور 1393
هرهرهرهرهرهرهر
عکسات نمیاره هههه
پاسخ:وایسا درستش میکنم


باران
ساعت23:17---4 شهريور 1393
نه بابا وب منم اینطوری شده من که هک نشدم گگگگگگگ وای من عکسامو میخوامممممممم
پاسخ:برو آپلودشون کن چاره ای نیس


باران
ساعت19:17---4 شهريور 1393
ابجی یعنی وبامون رسما خراب شدهااااا
نه عکس های وب های تو باز میشه نه وب من اه اه فقط عکس اولمو باز میکنه اخه چـــــــــــــــــراگگگگگگ:- |
پاسخ:همونو بگو عشق شما وب منو خرابید گگگ


باران
ساعت14:36---3 شهريور 1393
بگم؟؟ بگم؟؟؟ بگممممممم؟علیییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییی

علیییییییییییییییییییییییییی ییییییی.....

VIPER WAS HERE
پاسخ:زهرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار خخخخخ


باران
ساعت13:46---3 شهريور 1393
خخخخخخخ نه فقط خواستم بگم ببینی عسلم راستی خره من درکت میکنم یذره زده به سرت ببین بی احترامی کنی به علی میگم اینم هک کنه هااااااااااا
پاسخ: گمشو اونور تا خودم هکت نکردم ایش دوس سر ذلیل بدبخت!!!!!


باران
ساعت13:32---3 شهريور 1393
عزیزم؟؟ گلم؟؟ نفسم؟؟ مهربونم؟؟ دوستم؟؟ خره؟؟ الاغ؟؟قهری؟؟ بدرک زیادم مهم نیست بهرحال آشتی میکنی خخخخخ
خواستم بگم fuck-u برو قالبشو ببین خخخخخ
پاسخ:باشه بمون تو اون فوشا هم خودتی خخخخ
پاسخ:الان میبینی اینو؟؟؟خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: