دلخور که میشمـــــــ

 

بغضــ  میکنمـــــ

 

میآم پشت صفحه ی مانیتورمــــ

 

کامنتـــ مینویسمــو

 

صورتک میذارمـــــ

 

صورتکی که میخدنـــــه " D: "

 

و پشتش قایمـ میشمـــ

 

تا فکـ کنی میخندمـــــ

 

و بخندیــــ !!...

 

اشکامـ میان و منــــــ

 

و من مدام با صورتکــ مجازیمـــ

 

میخندمـــ

 

تو که میخندیــــــ ...

 

باورمـــ میشهــــ

 

شاد میشمــــــ

 

اشکام می خشکـــــــه .. (!!)

 

 

 آپلود عکس



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:28---17 شهريور 1393
پ چ حس غریبی داری اجی
پاسخ:بله همینطوره خخخخ


باران
ساعت13:06---17 شهريور 1393

نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ
نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی
میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ
خواســـتی بــآش…
خواســـتی نَبــآش…


باران
ساعت11:39---17 شهريور 1393
تورا گم کرده ام امروز...



وحالا لحظه های من گرفتارسکوتی سرد وسنگینند.



وچشمانم که تا دیروزبه عشقت می درخشیدند،



نمی دانی چه غمگینند.



چراغ روشن شب بود برایم چشمهای تو



نمیدانم چه خواهد شد؟؟؟



پرازدلشوره ام،بی تاب ودلگیرم



کجا ماندی که من بی توهزاران بار



درهرلحظه می میرم!!



baran
ساعت22:47---14 شهريور 1393
سلامی مجدد..ابجی لینکت کردم...خواستی لینکم کن ...با علی
پاسخ:باشه حتما


باران
ساعت12:26---14 شهريور 1393
بیشور دلم برات تنگ شده کجایی؟؟ یه سر بیا وبم ببینمت دوستت دارم زود بیا دیگه اه
پاسخ:باشه باب نتم تموم شده بود!!


باران
ساعت13:31---11 شهريور 1393
ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟
ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟!؟!
ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ ؛ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !
پاسخ:بسکه خری منم فک نمیکردم تو نظر بذاری اونم این همه


باران
ساعت13:19---11 شهريور 1393

آغوشت را تـــــــنگ تر کن...

حســـــــــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست

آغوشت را تنگتر کن....

بـــی مرز میــــــــخواهمت آیلین




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: